Algemene voorwaarden

1. Definities en toepasselijkheid

1.1 Indien in deze algemene voorwaarden namen of begrippen met een hoofdletter zijn geschreven hebben zij de navolgende betekenis: 

‘Activiteit’ iedere door The Team Building aangeboden activiteit, waaronder begrepen maar niet beperkt tot karten, real axe throwing en escape rooms;
‘Algemene Voorwaarden’ deze algemene voorwaarden van The Team Building;
‘Annulering’ de door de Klant aan The Team Building gedane mededeling dat van een Activiteit geheel of gedeeltelijk geen gebruik zal worden gemaakt, dan wel de door The Team Building aan de Klant gedane mededeling dat een Activiteit geheel of gedeeltelijk niet uitgevoerd zal worden;
‘Boeking’ een (online) reservering van de Klant voor een Activiteit;
‘Deelnemer’ ieder persoon die deelneemt aan een Activiteit of zich bevindt in de gebouwen en terreinen van The Team Building.
‘The Team Building’ House of Karts Utrecht B.V., tevens handelende onder de namen ‘The Team Building’, ‘Fusion Drift’ ‘Nox Room Utrecht’ en ‘Real Axe Throwing’,  statutair gevestigd te Utrecht en kantoorhoudende te (3527 KV) Utrecht aan het adres Admiraal Helfrichlaan 6, ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer: 80269133 en/of aan haar gelieerde (rechts)personen die gebruikmaken van deze Algemene Voorwaarden; 
‘Klant’ een wederpartij van The Team Building onder een Overeenkomst;
‘Offerte’ een door The Team Building opgemaakte offerte of aanbieding ten behoeve van de Klant inhoudende een aanbod tot het aangaan van een Overeenkomst;
‘Overeenkomst’ een Overeenkomst tussen The Team Building en de Klant met betrekking tot deelname aan een Activiteit.

1.2 Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op iedere rechtsbetrekking tussen: (a) The Team Building en de Klant en (b) The Team Building en een Deelnemer. Tussen The Team Building enerzijds en de Klant en de Deelnemer anderzijds staat vast dat indien eenmaal deze Algemene Voorwaarden van toepassing zijn op een tussen hen ontstane rechtsverhouding, deze ook op latere rechtsverhoudingen onverkort van toepassing zijn. 

1.3 Door het betreden van de gebouwen en terreinen van The Team Building aanvaardt de Deelnemer deze Algemene Voorwaarden, ook indien de Deelnemer niet zelf de Boeking heeft gemaakt of partij is bij een Overeenkomst.  

2. Totstandkoming Overeenkomst 

2.1 De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Klant een aanbod van The Team Building aanvaardt, al dan niet doordat de Klant een Boeking maakt of een Offerte accepteert, of op het moment dat de Klant of de Deelnemer(s) ten behoeve van wie de Klant de Activiteiten heeft geboekt, deelneemt/deelnemen aan de Activiteiten.

2.2 Zolang een Offerte niet schriftelijk is geaccepteerd door een Klant, is The Team Building vrij de Offerte in te trekken of te wijzigen.

2.3 Eventueel later gemaakte aanvullende afspraken, wijzigingen en/of mondelinge toezeggingen door The Team Building binden The Team Building slechts indien en voor zover dat door The Team Building schriftelijk is bevestigd.

2.4 Het recht om deel te nemen aan Activiteiten is persoonsgebonden. Het is de Klant niet toegestaan de Overeenkomst voor commerciële doeleinden te gebruiken.

2.5 De Klant is verplicht de Deelnemer te wijzen op en een afschrift te verstrekken van onderhavige Algemene Voorwaarden en staat er jegens The Team Building voor in dat de Deelnemer deze Algemene Voorwaarden accepteert.

2.6 Indien enige discrepantie bestaat tussen de bepalingen uit deze Algemene Voorwaarden en de bepalingen van een deelnemersverklaring (waiver), prevaleren laatstgenoemde.

3. Prijs en betaling

3.1 De door The Team Building gehanteerde tarieven zijn inclusief omzetbelasting (btw) en zijn geldend op het moment van het maken van een Boeking. De prijzen zijn per Deelnemer, tenzij anders vermeld. 

3.2 The Team Building vraagt bij bevestiging van een boeking om 100% aanbetaling vooraf. Dit geschiedt direct middels een online betaling op het boekingsplatform, per betaallink, of na overleg op factuur. E-facturatie wordt hierin op verzoek gefaciliteerd tegen bijkomende administratiekosten. Uitzonderingen op dit beleid kunnen alleen vooraf schriftelijk worden gemaakt.

3.3 The Team Building accepteert geen contante betalingen. 

3.4 Betalingen met een cadeaukaart worden op de online website van The Team Building geaccepteerd. Er kan sprake zijn van een vertraging van enkele dagen na aankoop, we kunnen dit telefonisch of per mail sneller voor je oplossen. Een cadeaukaart is niet inwisselbaar voor contanten en kan in meerdere delen worden gebruikt. 

3.5 Kortingsacties kunnen niet worden gecombineerd. 

3.6 De Klant erkent dat de Overeenkomst betrekking heeft op het door The Team Building organiseren van een Activiteit op een specifieke datum en tijdstip. Daarom is het herroepingsrecht niet van toepassing, een en ander overeenkomstig het bepaalde in artikel 6:230p sub e Burgerlijk Wetboek.

3.7 Indien en voor zover de Klant recht heeft op enige terugbetaling door The Team Building, spant The Team Building zich in deze terugbetaling te verrichten binnen 10 (tien) werkdagen na het moment waarop The Team Building aan de Klant schriftelijk heeft bevestigd dat de Klant recht heeft op de terugbetaling.

4. Wijzigingen en Annulering

4.1 Annuleringen of wijzigingen van de Overeenkomst dienen uitsluitend schriftelijk via e-mail naar boekingen@theteambuilding.nl te worden ingediend o.v.v. het reserveringsnummer. De datum en het tijdstip van ontvangst van deze mail gelden hierbij als wijzigings- of annuleringsmoment.

4.2 Bij wijzigingen of annuleringen van de Overeenkomst wordt er rekening gehouden met twee categorieën Boekingen:

A)Online Boekingen met een maximum van €500,-*

B)Alle overige Boekingen*

*Voor alle catering producten gelden andere voorwaarden, 4.4.

4.3 Indien de Klant het aantal Deelnemers voor een Activiteit waarvoor zij een Overeenkomst heeft gesloten wil wijzigen, dient zij hiertoe een verzoek in te dienen bij The Team Building.  Bij wijzigingen in aantal Deelnemers omhoog wordt er per geval gekeken of er nog voldoende beschikbaarheid is om dit te faciliteren, hier kunnen vooraf geen garanties over worden gegeven. Bij wijzigingen in aantal Deelnemers omlaag gelden de volgende voorwaarden, afhankelijk van de categorie Boeking.:

Voor categorie A: Het is mogelijk om het aantal Deelnemers met maximaal 10% te wijzigen tot 24 uur voor de start van de Boeking. Het aantal wat op dat moment bij The Team Building bekend is, is bindend als minimum voor de betaling.

Voor categorie B en C: Het is mogelijk om het aantal Deelnemers met maximaal 10% te wijzigen tot 72 uur voor de start van de Boeking. Het aantal wat op dat moment bij The Team Building bekend is, is bindend als minimum voor de betaling.

4.4 Indien de Klant een Overeenkomst heeft gesloten wil annuleren, dient zij hiertoe een verzoek in te dienen bij The Team Building. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden, afhankelijk van de categorie Boeking.

Voor Categorie A: Het is mogelijk om de volledige Boeking te annuleren of verplaatsen tot 72 uur voor de Boeking.

Voor Categorie B: 

  • T/m 31 dagen voor Boeking: Bij annulering in deze periode blijft 25% van het totale bedrag verschuldigd. 
  • Vanaf 30 dagen t/m 15 dagen voor Boeking: Bij annulering in deze periode is de Klant 50% van het totale bedrag verschuldigd.
  • Vanaf 14 dagen voor de geboekte datum t/m Boeking: Bij annulering in deze periode is de Klant het volledige bedrag verschuldigd. Er vindt geen terugbetaling plaats.
  • De klant heeft geen recht op verplaatsing van de Boeking maar The Team Building denkt graag mee over de mogelijkheden.

Voor cateringproducten is, na bevestiging, geen annulering mogelijk voor de productcategorie Catering in verband met inkoopafspraken tussen The Team Building en de cateraar. Wel kan verplaatsing worden gefaciliteerd.

4.5 Indien The Team Building bereid is een wijziging of Annulering te accepteren, dan heeft de Klant recht op een creditatie overeenkomstig de genoemde aantallen uit artikel 4.3 of percentages uit artikel 4.4. In geval van annulering wordt een 100% creditfactuur verstuurd evenals een losse nieuwe factuur met annuleringskosten. The Team Building spant zich in om binnen 10 (tien) werkdagen het verschil te betalen op een door de Klant aangewezen rekeningnummer. Het percentage annuleringskosten wordt berekend over de door de Klant onder de betreffende Overeenkomst betaalde prijs inclusief BTW. Over de annuleringskosten wordt 0% BTW berekend. Het betreft hier een schadeloosstelling voor ingeroosterde medewerkers, ingekochte goederen en lastig opnieuw te verkopen tijdsloten. 

4.6 The Team Building is te allen tijde gerechtigd tot Annulering van een Overeenkomst. De Klant is dan ontslagen van haar betalingsverplichting en ontvangt een eventueel reeds verrichte aanbetaling retour. The Team Building is voor eventuele (gevolg)schade van de Klant als gevolg van deze Annulering niet aansprakelijk. Indien The Team Building de Overeenkomst niet kan uitvoeren als gevolg van overmacht is niet sprake van Annulering door The Team Building.

5. Deelname Activiteiten

5.1 De Klant en de Deelnemer dienen zich voor aanvang van een Activiteit ervan te vergewissen of zij over de daarvoor vereiste fysieke conditie beschikken. Eventuele twijfel daarover dient de Klant en de Deelnemer vooraf bij The Team Building kenbaar te maken. The Team Building is gerechtigd om aan deelname aan een Activiteit leeftijdseisen en conditie-eisen te stellen.

5.2 Indien de Klant of een Deelnemer naar de redelijke beoordeling van The Team Building niet beschikt over de vereiste fysieke kenmerken, zoals lichaamslengte, lichaamsgewicht en/of de vaardigheden om aan een Activiteit deel te nemen, is The Team Building gerechtigd om de Klant of Deelnemer van deelname uit te sluiten. De Klant heeft alsdan geen recht op restitutie.

5.3 Indien tussen The Team Building en de Klant een tijdstip is overeengekomen waarop de Activiteit aanvangt, dient de Klant en de betreffende Deelnemer(s), zich ten minste vijftien (15) minuten voor dat tijdstip te melden bij de kassa van The Team Building. Indien de Klant en/of de betreffende Deelnemer(s) hieraan niet voldoet/voldoen, is The Team Building gerechtigd om de Activiteit geen doorgang te laten vinden, zonder dat dit de Klant van haar betalingsverplichting ontslaat of recht heeft op restitutie.

5.4 De verplichting van The Team Building om op de in de Overeenkomst overeengekomen datum en tijdstip de betreffende Activiteit te organiseren betreft een inspanningsverplichting en geen resultaatsverbintenis. 

5.5 The Team Building is gerechtigd om de inhoud van een overeengekomen Activiteit eenzijdig te wijzigen. Voor zover de wijziging niet wezenlijk van aard is, heeft de Klant geen recht op aanpassing van de prijs.

5.6 The Team Building kan de Klant of een Deelnemer verplichten om voorafgaand aan deelname aan een Activiteit zijn bagage op te slaan in een door The Team Building beschikbaar gesteld bagagekluisje. Het gebruik van dit bagagekluisje is voor rekening en risico van de Klant of Deelnemer.

5.7 The Team Building is gerechtigd een Deelnemer voorafgaand aan deelname aan een Activiteit te vragen een deelnemersverklaring (waiver) in te vullen. Indien een Deelnemer weigert deze deelnemersverklaring in te vullen, dan zal de Deelnemer niet kunnen deelnemen aan de betreffende Activiteit en is de Klant niet gerechtigd tot enige restitutie. 

6. Geheimhouding

6.1 De Klant en een Deelnemer zijn verplicht de inhoud en techniek van een escape room geheim te houden. 

6.2 Indien de Klant of een Deelnemer  in de nakoming van de verplichtingen uit hoofde van artikel 6.1 van deze Algemene Voorwaarden in verzuim is, zal de Klant of de Deelnemer terstond en zonder enige nadere ingebrekestelling aan The Team Building een boete verbeuren van € 25.000,00 voor elke overtreding, vermeerderd met € 250,00 voor elke dag of een gedeelte van een dag dat de overtreding voortduurt, onverminderd het recht van The Team Building daarnaast op nakoming dan wel op volledige vergoeding van de door haar geleden schade.

7. Huisregels

7.1 Het is niet toegestaan om gevaarlijke voorwerpen of stoffen mee te nemen in de gebouwen en op de terreinen van The Team Building, waaronder begrepen maar niet beperkt tot (nep)wapens en vuurwerk, een en ander ter uitsluitende beoordeling aan (het personeel van) The Team Building. Deze gevaarlijke voorwerpen of stoffen dienen te worden afgegeven op een door The Team Building aan te wijzen plaats. Voorwerpen of stoffen die onder een wettelijk verbod vallen, zullen worden overgedragen aan de politie.

7.2 The Team Building is gerechtigd de bagage van een Klant of Deelnemer te controleren. In dit verband kan de Klant en/of Deelnemer worden verzocht zijn medewerking te verlenen aan visitatie van tassen en dergelijke door of namens (het personeel van) The Team Building.

7.3 De Klant en Deelnemer erkennen dat The Team Building gerechtigd is om nadere (gedrags)regels te stellen aan toegang tot haar gebouwen en terreinen. Daaronder is begrepen maar niet beperkt het geven van uitvoering aan de van overheidswege opgelegde (corona)maatregelen.

7.4 Het is verboden om in, op en/of rondom de gebouwen en terreinen van The Team Building:

  1. te roken, waaronder ook wordt begrepen het gebruik van e-sigaretten of soortgelijke elektronische rookwaar, behoudens op daartoe specifiek aangegeven plaatsen;
  2. drugs te gebruiken, waaronder ook wordt begrepen soft drugs zoals wiet of hasj, alsmede het gebruik van lachgas of soortgelijke middelen;
  3. goederen en/of diensten van welke aard dan ook te koop aan te bieden, dan wel kosteloos met enig commercieel of promotioneel belang te verschaffen;
  4. andere personen te hinderen, waaronder begrepen het zorgen voor geluidsoverlast, waaronder begrepen maar niet beperkt tot het gebruik van telefoons en mobiele geluidsapparatuur en overmatig alcoholgebruik;
  5. aanstootgevende kleding te dragen of op andere wijze aanstootgevend gedrag te vertonen, zulks ter beoordeling van (het personeel van) The Team Building, en/of
  6. op enige andere manier te handelen in strijd met de wet of aanwijzingen van het daartoe bevoegde gezag.

7.5 Service honden zijn toegestaan, mits een geldige identificatiepas getoond kan worden.

7.6 De Klant en de Deelnemer zijn verplicht zich te houden aan de aanwijzingen en instructies van (het personeel van) The Team Building. 

7.7 Een Klant of Deelnemer kan de toegang tot een Activiteit en/of de gebouwen en terreinen van The Team Building worden ontzegd ingeval een Klant of Deelnemer:

  1. klaarblijkelijk de orde verstoort of de intentie heeft om de orde te verstoren;
  2. tijdens één of meerdere vorige bezoeken aan The Team Building schade heeft toegebracht, dan wel om een andere reden de toegang is ontzegd, en/of
  3. op enigerlei wijze handelt in strijd met deze Algemene Voorwaarden.

7.8 The Team Building houdt (camera)toezicht in en rondom haar gebouwen en terreinen. The Team Building bewaart de camerabeelden gedurende een redelijk periode, in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Indien en voor zover nodig, is The Team Building gerechtigd de camerabeelden aan de politie ter beschikking te stellen. 

8. Horeca

8.1 The Team Building schenkt alcoholische dranken uitsluitend aan personen die 18 jaar of ouder zijn. Het is enkel toegestaan eten en drinken te nuttigen in de ruimtes die door The Team Building daartoe zijn gemarkeerd, zoals de bar op de begane grond en de bar op de eerste verdieping. Het nuttigen van eten of drinken buiten is niet toegestaan.

8.2 Het is niet toegestaan zelf meegebrachte eten of drinken te nuttigen binnen de gebouwen en terreinen van The Team Building, behoudens water en dranken en/of voedsel dat als medisch dieet is voorgeschreven.  

9. Gevonden voorwerpen

9.1 De door de Klant of Deelnemer in en om de gebouwen en terreinen van The Team Building gevonden voorwerpen dienen te worden afgegeven aan (een medewerker van) The Team Building.

9.2 The Team Building is gerechtigd gevonden voorwerpen van geringe of beperkte waarde (zulks uitsluitend ter beoordeling aan The Team Building), waaronder in ieder geval begrepen maar niet beperkt tot kleding, te doneren aan een goed doel en/of een kringloopwinkel. Voorts is The Team Building gerechtigd om gevonden voorwerpen van waarde (zulks ter uitsluitende beoordeling aan The Team Building), indien deze niet binnen één (1) week door de rechtmatige eigenaar zijn afgehaald, af te geven bij de gemeente Utrecht. The Team Building is niet aansprakelijk voor het behoud of onderhoud van gevonden voorwerpen.

9.3 Alle kosten gemoeid met het in bewaring nemen en herleiden van de eigenaar of rechthebbende, alsmede de kosten voor terugzending van de gevonden voorwerpen zijn voor rekening van de eigenaar of rechthebbende.

10. Aansprakelijkheid en vrijwaring

10.1 De totale aansprakelijkheid van The Team Building is per schadeveroorzakende gebeurtenis beperkt tot het bedrag dat de aansprakelijkheidsverzekering van The Team Building in het betreffende geval aan haar uitkeert en indien geen uitkering plaatsvindt, beperkt tot een bedrag van € 25.000,00.

10.2 Als schadeveroorzakende gebeurtenis wordt aangemerkt een enkele gebeurtenis c.q. gedraging of samenhangende reeks van gebeurtenissen c.q. gedragingen, alsmede elke gebeurtenis die in verband staat met de gebeurtenis die de schade heeft veroorzaakt, in die zin dat The Team Building voor een schadeveroorzakende gebeurtenis slechts éénmaal kan worden aangesproken.

10.3 De aansprakelijkheid van The Team Building voor indirecte schade, gevolgschade, gederfde winst, schade voortvloeiende uit aanspraken van derden jegens de Klant, schade wegens overschrijding van een termijn of zaak-schade bestaande uit vernietiging, beschadiging of verlies van zaken die door de Klant worden gebruikt in de normale uitoefening van een beroep of bedrijf is uitgesloten, tenzij sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid aan de zijde van The Team Building.

10.4 De Klant vrijwaart The Team Building voor alle aanspraken van derden (waaronder Deelnemers) ter zake van schade die krachtens het in dit artikel 10 van deze Algemene Voorwaarden bepaalde voor rekening van de Klant blijft indien de betreffende derde de Klant zou aanspreken.

10.5  Het bepaalde in dit artikel 8 van deze Algemene Voorwaarden geldt ook ten gunste van alle (rechts)personen waarvan The Team Building zich ter uitvoering van de Overeenkomst bedient.

11. Overmacht

11.1 In geval van overmacht is The Team Building gerechtigd haar verplichtingen uit de Overeenkomst op te schorten zonder tot enige (terug)betaling en/of schadevergoeding jegens de Klant gehouden te zijn. In dat geval wordt de overeengekomen Activiteit in overleg met de Klant verplaatst naar een moment waarop The Team Building weer in staat is om aan haar verplichtingen te voldoen.

11.2 Onder overmacht wordt verstaan omstandigheden die de nakoming van de verbintenis door The Team Building verhinderen en die niet aan The Team Building zijn toe te rekenen. Hieronder zullen (indien en voor zover deze omstandigheden de nakoming onmogelijk maken of onredelijk bemoeilijken) mede zijn begrepen, maar niet beperkt tot: een epidemie en/of pandemie (zoals het Coronavirus) en/of overheidsmaatregelen in verband daarmee, oorlog, oorlogsgevaar, burgeroorlog, oproer, molest, brand, waterschade, overstroming, werkstaking, bedrijfsbezetting, uitsluiting, in- en uitvoeringsbelemmeringen, overheidsmaatregelen, defecten aan machinerieën, storingen in de levering van energie, alles zowel rechtstreeks betrekking hebbend op The Team Building als bij derden van wie The Team Building gebruik maakt voor exploitatie van de Activiteiten.

11.3 Indien de overmachtsituatie langer dan veertien (14) dagen voortduurt, hebben zowel The Team Building als de Klant het recht om de Overeenkomst met onmiddellijke ingang door opzegging of ontbinding te beëindigen. In een dergelijk geval is The Team Building jegens de Klant niet aansprakelijk voor schade die daardoor zou kunnen worden veroorzaakt. De reeds verrichte (aan)betaling wordt door The Team Building omgezet in een waardebon van gelijke waarde, welke bon dient te worden besteed binnen zes (6) maanden na de datum waarop The Team Building feitelijk weer in staat is de Activiteit aan te bieden.

11.4 Indien de Overeenkomst betrekking heeft op een Activiteit die wordt aangeboden krachtens (al of niet doorlopend) abonnement of jaarkaart, zal in geval van een overmachtsituatie de looptijd daarvan kosteloos worden verlengd met een periode die gelijk is aan de periode dat de overmachtsituatie heeft geduurd. In een dergelijk geval is The Team Building jegens de Klant niet aansprakelijk voor schade die daardoor zou kunnen worden veroorzaakt.

12. Rechtskeuze

De rechtsverhouding tussen The Team Building enerzijds en de Klant en de Deelnemer anderzijds wordt uitsluitend beheerst door Nederlands recht. 

13. Contactgegevens

House of Karts Utrecht B.V.
Handelend onder de naam The Team Building
Admiraal Helfrichlaan 6
3527 KV Utrecht
T: 030 290 17 38
E: boekingen@theteambuilding.nl
W: www.theteambuilding.nl
KvK: 80269133

 

Bijlage 1 – Annuleren en wijzigingen

Annuleringsvoorwaarden TTB

  • Annuleringen of wijzigingen dienen uitsluitend schriftelijk via e-mail naar boekingen@theteambuilding.nl te worden ingediend.
  • Leidend voor de annulering is de datum en tijd zoals genoemd in de bevestigingsmail, samen met het tijdstip van de annuleringsmail.

 

Online reserveringen met een maximum van 500,-*

Vanaf 72 uur voor de geboekte datum

Bij annulering in deze periode ben je het volledige bedrag verschuldigd. Er vindt geen terugbetaling plaats. Boekingsdatum kan in overleg nog verplaatst worden.

Tot 24 uur voor de start van de boeking 

Het is mogelijk om het aantal deelnemers met maximaal 10% te wijzigen tot 24 uur voor de start van het evenement. Het aantal wat op dat moment bij ons bekend is, is bindend als minimum voor de betaling.

Aanbetalingsvoorwaarden 

Bij bevestiging 100% betalen via het online platform.

Alle overige boekingen*

T/m 31 dagen voor de geboekte datum

Bij annulering in deze periode blijft 25% van het totale bedrag verschuldigd.

Vanaf 30 dagen t/m 15 dagen voor de geboekte datum 

Bij annulering in deze periode ben je 50% van het totale bedrag verschuldigd. 

Vanaf 14 dagen voor de geboekte datum t/m 73 uur voor de geboekte datum

Bij annulering in deze periode ben je het volledige bedrag verschuldigd. Er vindt geen terugbetaling plaats. 

Tot 72 uur voor de start van de boeking 

Het is mogelijk om het aantal deelnemers met maximaal 10% te wijzigen tot 72 uur voor de start van het evenement. Het aantal wat op dat moment bij ons bekend is, is bindend als minimum voor de eindfactuur.

Boekingsdatum wijzigen

Er geldt geen recht om de boekingsdatum te mogen wijzigen, echter denken we graag mee over de mogelijkheden.

Aanbetalingsvoorwaarden

Bij bevestiging ontvangt de Klant een betaallink voor een directe online betaling of een factuur van 100% met een betalingstermijn van 14 dagen. Eventuele extra uitgaven op locatie kunnen ter plekke worden afgerekend of los gefactureerd. Uitzonderingen kunnen alleen vooraf worden overlegd met onze financiële administratie op administratie@theteambuilding.nl. Wij kunnen e-facturatie faciliteren.

*Uitgezonderd catering

Voor alle cateringproducten kan er niet worden geannuleerd, alleen verplaatst. Het wijzigen van aantallen kan tot 72 uur van te voren.

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op boekingen op of na 10/09/2024 september 2024, en ze zijn hier te downloaden.

De algemene voorwaarden die zijn opgesteld en van toepassing op boekingen voor 10/09/2024 zijn hier te downloaden.